Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Hetta | użytkownik

imię i nazwiskoBarbara H. adresKliniska zarejestrowany01.06.2004 @18:09:48 ostatnio na stronie05.08.2016 @13:32:08

hymm........ zawsze chciałam mieć gitarę elektryczną, albo skrzypce, albo pianino....albo...

moim przekleństwem jest to że więszość prac mam na katkach w kratkę :/

lubię chodzić na boso i bardzo lubię drzewa

posłuchaj deszczu http://www.rainymood.com/
posłuchaj wieloryba http://www.whalesounds.com/ i http://www.whale-images.com/whale_sounds.jsp

---------------------------------------------------------------------------------
http://www.megatokyo.com/ <-- czytać to '^_^'
---------------------------------------------------------------------------------

inne miejsca gdzie też jestem:
filmweb http://www.filmweb.pl/user/Hetta
youtube http://www.youtube.com/user/hetta86


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwseja-chan.deviantart.com/
digarty35 komentarze3073 posty na forum5

komputer / sprzęt
zamulacz

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ikaem    01.07.2004 @14:23:46
Dzięki za komentarze
^englishsummerrain    28.06.2004 @21:23:56
dzieki za koment pozdrawiam
_______
I want to be a pop idol. [Oscar Wilde]
~Borzoj    27.06.2004 @17:41:01
Witam Cie dziewczyno, a masz jakieś imie...?
_______
+Filo    27.06.2004 @17:11:37
Dzięki za komentarze, powodzenia życzę.
Gdzie są Kliniska?
_______
Klub Użytkowników Marzeń - "Jesteśmy tu po to, by zrzędzić."
~Orejtyja    25.06.2004 @20:15:54
sliczne dzieki za odwiedziny
^ipy    24.06.2004 @20:43:38
cos jednak w sobie masz (nie chodzi oceny) :D
_______
~anilewe    24.06.2004 @20:17:21
dziękuję za komentarz i dobre radyide pokomentować twoje prace, pozdrawiam
_______
moja strona domowa http://ewelinazasada.prv.pl
zapraszam
^ipy    24.06.2004 @16:22:29
pozwolisz ze cos napisze... denerwuje mnie, gdy ludize wystawiający dobre prace otrzymują za nie słabe oceny, najczesciej widzialem to wlasnie z Twojej strony, praca wizualnie wygląda źle, ale to nie powod, aby wystawic jedną z niskich not, bo w fotografii, czy malarstwie nie liczy sie tylko wykonanie pracy, ale tez kadr, kolory, efekty - glownie w fotografii artystycznej, a ty oceniasz tylko wirezunek, ogolnie... chyba nie znasz sie na sztuce, - bez urazy oczywiscie
_______
~Misheq    24.06.2004 @15:30:17
hej, to ten od widoku z okna :P
dzieki za komentarz
_______
-- - - ..isheq - - --
------------------------------------------------
Wysłuchaj wszystkich, nie każdego słuchaj...
~sataniq    23.06.2004 @20:59:34
thx za konstruktywne komenty
_______

come here my little son, come I heal your sins...

~sznik    23.06.2004 @20:25:18
Dziękuję za komentarz !

Fajne pracki
_______
Zapraszam do mojej galerii?
~pixmaker    23.06.2004 @16:49:52
Dziękuje za milutkie komentarze :}
_______
Jestem uczulony na brak akceptacji...
~gapowata    05.06.2004 @17:06:19
niezwykle i wyjatkowo stonowane. Miło się oglada, zycze wiele sukcesów
~Kisiel    04.06.2004 @18:23:46
Witam i pozdrawiam. Powodzenia na
~qqq    04.06.2004 @16:46:08
jestem pierwszy, zycze ci powodzenia na DA, nie zawsze sugeruj sie opinami digartowcoW :P
Poprzednia strona 1 ... 8 9 10 11
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt